Godmorgon tisdag!

Idag är jag SUPER trött, sitter och häller i mig kaffe nu för att jag ska bli lite pigg iaf =) Felicia har sovit jätte oroligt inatt och varit vaken väldigt mycket så jag har inte sovit speciellt sammanhängande... Äter mina hembakta tekakor för första gången och dom blev ju jätte goda =) Tänk då vad goda dom måste varit när dom var alldeles nybakta och varma...

Nu ska jag strax göra ett ryck och göra mig klar, har fastnat vid datorn alldeles för länge nu. Har suttit och sökt en ny vagn till Felicia, skulle vilja ha en trehjuling som är lite längre. Felicia börjar bli lite lång för den andra vagnen plus att den är klumpig, och tänk att den här gången har till och med jag gått med på att köpa en begagnad vagn, vad hände?! ;)

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Marina

En Urban Jungle kanske? Är de längre? Vi har en sån syskonvagn och den är UNDERBAR!! SIngelvagnen är säkert likabra!

2009-08-11 @ 18:30:36
Postat av: Anonym

Hej! Jaa det var den typen jag var ute efter, men jag ville helst inte lägga så mkt pengar =) Men vi har fått tag på en Babytravel jogger comfort, påminner om Urban Jungle, så jag hoppas den blir bra!

2009-08-11 @ 19:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0