Tisdag





Var så trött igår när jag kom hem så det blev inget mer bloggande, bara soffläge =) De blev helt underbart väder igår så på fm fixade jag lite här hemma och ute på min "lilla gård" och sen vid lunch så åkte jag och lillebror ut till stugan och njöt av solen i några timmar. Felicia var redan där med mormor & morfar och njöt för fullt...

Lite senare åkte vi ner till Holmö Brygga i Tynderö för att äta, mamma & pappa bjöd oss allihopa på mat =) Ett jätte fint ställe men själva "restaurangen" skulle behöva fräschas upp lite, men de var inget fel på min sommartallrik =) När vi väl kom tillbaka till stugan skulle skroten absolut INTE följa med mig hem, "få jag stanna i stugan" sa hon och la huvudet på sne... vem kan säga nej då?! Men nu saknar jag hon så nu får hon komma hem för hon ska ju vara hos M heela helgen.

Nu ska jag ta en morgonprommis idag igen =)

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0