Tröttare än tröttast...

Felicia sov inget på dan igår, dumt av mig att tro att då kanske hon skulle sova jätte bra inatt... Hon sov gräsligt dåligt, hon är lite småkrasslig med hosta så jag undrar om de är det som gör att hon sover så fruktansvärt dåligt. Tredje natten i rad med knappt någon sömn, igår kväll kändes de som kroppen bara la av på mig. Kände mig jätte låg och bara allmänt less, förmodligen för att jag var så trött. Idag känns det som hela kroppen väger bly, känner mig jätte konstigt trött i både kropp och huvud... gick in i bordet alldeles nyss och slog benet och då bara satte jag mig ner och störtgrina för jag var så trött. Tur man har har en liten skrot som kan trösta en då =) Nu ska jag försöka orka mig genom den här dagen...

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Marina

Ska vi bilda klubb? ;-) Nä men allvarligt.. jag blir också jättedeppig och grinar för allt när jag inte får sova. Varannan dag är jag så nu för tiden eftersom Tom o jag tar varannan natt med lillen. Kram och hoppas ni får sova bättre snart!

2009-08-13 @ 16:19:29
Postat av: F

känner igen mig...

2009-08-22 @ 12:23:06
URL: http://dagligdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0