Äntligen helg!

Igår när jag väckte hjärtat för att gå på jobbet så märktes det direkt att hon var jätte hängig, tog febern och den var uppe i nästan 40 grader igen. Tanken var att Felicia skulle få vara hemma med farmor men jag fick istället ringa direkt på vårdcentralen och vi fick en tid nästan direkt. Halsfluss konstaterades igen *suck*, förmodligen så hjälpte pencillinet inte förra gången så nu fick vi ett lite starkare. Problemet just nu är bara att Felicia total VÄGRAR att ta pencillinet, någon som har något tips??

Natten som var blev iaf den bästa på länge, och de var tur för mamman för jag har inte sovit många timmar sen i söndags... Och inatt sov hjärtat i sin säng till halv sex imorse, då kom hon trippandes genom hallen och ville ha välling och sen somnade vi om till kvart över åtta, gud så skönt!

Nu ska jag ta ett glas Berocca, min snälla mamma kom hit med en liten "godispåse" till mig igår, vitaminer och huvuvdvärkstabletter... dom har gått åt på sistonde =/ Men nu hoppas jag återigen på en vändning!

♥ Kramar Anna ♥


Kommentarer
Postat av: Marina

Noah är jätteknepig med mediciner, men senast då han fick penicillin funkade det genom att vi blandade med vaniljglass som han gillar. Du har säkert redan provat det. Beror ju på vilken sorts penicillin det är också. Spectramox som vi fick smakar ju lite sött. "Glassmedicin" fick det hela kallas. :-) Hoppas du hittar ett sätt... så stressande när det inte fungerar ju! :(

2009-02-20 @ 11:35:48
Postat av: Emma

Men stackars lliten..

Hoppas att hon kryar på sig, och att ni får vila ut i helgen..

Kram på er från oss

2009-02-20 @ 12:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0