Bree is back!

Nu är jag allt lite förvånad av mig själv, tredje bakningen den här veckan... I'm back!! Motivationen för sånt som matlagning, bakning och annat som jag tyckte var så kul förut har inte riktigt funnits där på ett tag, men jag känner mig lite gladare och nu ska jag rycka upp mig =)

När jag läste Kakans blogg så insåg jag att jag provat alldels för lite recept i Leilas bok och eftersom hon skrev att hennes Chocolate chip cookies blev så goda så var jag tvungen att testa... får se om mina blir lika goda när dom är klara =) Men nu ska jag göra ett ryck och stöka undan lite sen ska jag börja med middagen... idag blir det fläskfilé i skogssvamppanna och rotfrukter i ugnen *gott*

Felicias nya uttryck är för övrigt "svara mig", om hon inte får svar direkt när hon ropar på mig så kommer hon och puttar lite lätt på mig och säger "svara mig" , du är för söt mitt lilla hjärta *ler*

♥ Kramar Anna ♥



Felicia är inne i en riktig "dansperiod", jag försökte här fånga lite av hennes moves =) 

Kommentarer
Postat av: Elaine

Kul att Bree är tillbaka! :) Hoppas hon visar lite bilder på bakverken o kanske ett å annat recept också? :p



Trevlig helg!

2009-02-07 @ 14:39:46
URL: http://twinsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0