Godmorgon Tisdag!

Tänder är konstaterat, imorse pekade Felicia själv i munnen och sa att hon hade ont... efter en liten inspektion kände jag att det iaf var ytterligare en tand som kommit till i hennes lilla mun. Nu är bara frågan om hur många det är som ska upp den här svängen, tycker mig ana fyra stycken... då kan jag förstå att det gör lite ont. Febern har också varit väldigt hög natt men nu på morgonen hade den som tur var gått ner lite igen.

Själv känner jag mig lite småseg idag, kom isäng alldeles för sent och sen har hjärtat varit vaken en hel del inatt. Hon ligger just nu och sover sött nerbäddad i soffan och jag borde väl passa på jag med, men jag ska stöka undan frukosten och göra mig klar för dagen så får vi se hur mycket sömn jag hinner med =)

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0