Ny vecka!

Ny vecka och nya möjligheter, de enda jag önskar är en vecka utan sjukdomar =) Idag var dagis stängt så hjärtat fick vara hemma med farmor och det blev hon jätte glad för. Jag är så himla tacksam för att jag har så mycket hjälp omkring mig, utan den skulle det vara väldigt svårt... jag ger er en handfull rosor och säger tusen tusen TACK! =)

Idag var en bra dag på jobbet, jag fick mycket gjort och lärde mig en massa nya saker och sånt är alltid roligt, då känns det verkligen att man utvecklas. Hoppas morgondagen blir likadan =) Efter jobbet så skyndade jag mig hem i det fina vädret och klädde snabbt på den lilla söta så hon fick komma ut lite. Var helt underbart ute, såna här dagar längtar man verkligen till fjällen. Vi skottade en liten stund här utanför och sen drog vi iväg på en riktig långprommis, lovely!

Nu blir det till att krypa upp i soffan och ta en riktig myskväll =)

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0