Rekordtidigt!

Alla dessa sjukdomar har sugit ur all min energi snart, jag måste verkligen försöka hitta tillbaka och de snart för jag känner att jag inte ork för något nästan... Har suttit och halvsovit i soffan i 1,5 timme nu så nu går jag faktiskt och lägger mig. Ska åka till den lite finare staden Kramfors på utbildning imorgon så det gäller att jag är pigg. För övrigt andra gången på en vecka som jag besöker denna stad, bäst jag håller mig därifrån ett tag nu... finns ju dom som kan tro att jag faktiskt bor där =)

Så nu avslutar jag denna dag, Natti natti!

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer
Postat av: linda

Jaa gå och lägg dig nu så att du blir pigg imorgon!! Hoppas sötisen kryar på sig.. kram kram

2009-02-17 @ 21:50:18
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com
Postat av: Evan

Hoppas verkligen hon blir frisk snart lillhjärtat. Kommer du till oss i morgon gumman, var längesedan nu? kram

2009-02-18 @ 14:59:09
URL: http://evafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0