Sjuk liten sessa...

Tyvärr så gav inte febern med sig som jag hade hoppats, snarare tvärtom... Fick lyfta över hon till min säng för när jag gick och la mig var hon såå varm och låg nästan och feber yrade i sin säng. Hon har varit som världens kamin inatt och sovit jätte oroligt, när jag tempade henne imorse så stannade termometern på 40,0 =( Och efter pencillinkuren så är hon inte så villig att ta alvedon nuförtiden heller, ska göra ett nytt försök strax igen. Min egen diagnos är att det kanske är tänder på G igen... Känns väldig "knöligt" i tandköttet och hon pratar om ett skräp i munnen, vi får väl se vad de blir av det.

Så återigen blir det en VAB dag för mig, mitt jobb älskar nog mig nuförtiden =(

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Marina

Stackars Felicia och dig! Hoppas det vänder snabbt!

2009-02-16 @ 17:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0