Sjukstuga...

Jaa nu har jag varit sådär jätte dålig igen, har bara känts som att jag skriver om samma saker dag ut och dag in... aldrig något nytt som händer, inte än så länge iaf =) Men här har vi lite sjukstuga då Felicia fått halsfluss, hon har varit hemma hela veckan och jag har haft jätte tur som haft hjälp så jag har kunnat jobba varje dag ändå, men imorgon får jag vara hemma med henne...

Jag och Felicia har precis bakat en kladdkaka, Felicia tyckte smeten var absolut godast =) Nu ska jag börja med middagen och sen hänga lite tvätt, en helt vanlig dag med andra ord =) Jag har inte missat mina utmaningar, jag ska ta tag i dom lite senare, då kommer även bilderna från sista tiden.

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0