Felicias dag!

Eftersom jag inte mådde så bra igår så orkade jag inte blogga igår kväll och skriva att igår var det ju faktiskt lilla Felicias dag, hon hade namnsdag igår =) Lite paket av mamma, mormor & morfar, gammelfarmor och gammelmormor blev det, tur att hon inte är bortskämd =)

Jag mår iaf lite bättre idag, kan tänkas att du har rätt Flisan men jag tror ändå själv att jag har lite magkatarr känning för det suger som attans högt uppe i magen och jag mår illa, som jag brukar göra då... Har varit och köpt tabletter och idag är en bättre dag än igår, mår inte alls lika illa men suget finns kvar. Helgen blir väldigt lugn med mycket vila för mig =)

Nu ska jag förflytta mig en trappa upp för att hänga lite tvätt...


Kommentarer
Postat av: veronika

du har fått en nominering av mig! trevlig helg o krya på dig nu;kram=)

2009-01-16 @ 06:45:30
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: Flisan

Vet inte vad du köpt men är det magkatarr så rekomenderar jag Omeprazol. Har ju detta själv och hoppas du slipper...krya på dig hun :-)

2009-01-19 @ 12:48:13
Postat av: Elaine

Men..? Vart haru tagit vägen?



Hoppas allt är bra.

Kram E.

2009-01-21 @ 15:06:28
URL: http://twinsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0