Godmorgon söndag!

Jag har inte slutat blogga, har inga planer på det... än så länge iaf =) Vi har bara haft sjukstuga och lite annat här hemma så lusten har inte riktigt funnits där, plus att jag är ju en liten periodare, men de vet ni ju redan. Vi är fortfarande lite småsjuk här hemma, både jag och skrotråttan är väldigt förkylda... men så är livet nuförtiden tror jag =) Igår kväll var vi på middag hos Linda & Fredrik, Linda hade åter lyckats göra en supergod middag, tänk sån tur man har. Johanna & Mattias kom sen förbi med en film när jag hade kommit hem men vi var så trötta allihopa så jag tror vi halvsov en stund allihopa, jag dock mest =)

Nu har jag och hjärtat myst med en god frukost och tända ljus, haft disco med både snabba låtar och tryckare... Felicia avslutade med att klappa mig på kinden och säga att jag var så mysigt =) *kärlek*

Nu ska vi ta tag i dagen och göra ett ryck, prommis bort till Ica och sen ska vi hem och baka semlor!

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0