"Mamma pom"

Jaa det är Felicias nya uttryck och det varierar mellan Mamma och alla andra som hon har i sin närhet, men hon vinkar lite lätt med handen mot sig och säger "pom" för hon vill ha sällskap mest hela tiden nu =) Är såå mysigt nu när hjärtat pratar så mycket, jag kan verkligen ha sällskap av henne och hon kan ju säga vad hon vill och verkligen prata med mig. Ropar jag på henne för att jag vill att hon ska komma då svarar hon " Jaa jag pommer"

Och tur är det att hon ändå kan prata så "mycket" som hon gör för under en period nu så har Felicia sovit så otroligt dåligt på nätterna, vaknar ofta och pratar i sömnen och är ledsen. Hon gråter riktigt hjärtskärande och jag märker att något är fel... Inatt när hon vaknade och var sådär ledsen tittade hon på mig och sa " Mamma jag e lädd" och när jag frågade vad hon var rädd för så svarade hon "Tomten ta Icia" Lilla lilla älskling, tomten verkar ha satt sina spår hos dig, jag hoppas verkligen detta går över snart... =/

Nu ska jag stoppa ner den lilla nyduschade krabaten i sängen och läsa en mysig saga =)

Jag e tuff, jag e cool =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0