Första rundan avklarad!

Japp, nu har jag spelat min första golfrunda. Var ingen sköngolf direkt men jag är ganska nöjd ändå =) 20 poäng landade jag på och det är egentligen inte speciellt bra men för att vara första gången så får det duga. Gjorde faktiskt ett "riktigt" par idag på ett hål så de är jag lite stolt över =)

Nu är hjärtat hemma igen, mys barra! Lill skroten hade dock råkat få in en sticka i foten idag, en ganska stor, så hon gick inte på foten när jag kom ut till stugan. Skulle bara bäras =/ Fick lite hjälp av ett "proffs" där ute att försöka ta bort den, det är dock en liten bit kvar av den, men hon kliver iaf ner på foten... fast hon haltar. Hon skrek så hon blev alldeles svettig när den skulle försöka tas bort, uscha... inget roligt för någon =(

Status på bilderna är att laddaren är återfunnen =) Nu måste bara fixas så dom kan laddas över på datorn...

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Indra

Hej Anna! Vad roligt att du har hittat till min blogg. :-D

Ja, vi åker tidigt på onsdag morgon och blir kvar en vecka, så det vore jätteroligt att hinna ses nån av dagarna. :-) Håkan och jag har suttit och kikat runt på din blogg idag, och vi fick ju nästan en chock när vi såg hur stor Felicia har blivit sedan jul. s



Må så gott, och så hoppas jag vi ses när vi kommer upp.

Kramar//Indra



2009-07-06 @ 23:28:01
URL: http://cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0