Frispråkig dotter =)

Mitt lilla hjärta kan ibland bli som förbytt... hon har fått en vilja av stål och ett fruktansvärt humör så emellanåt vill jag bara "kasta in handduken" . Som tur var så kan hon i nästa stund var världens sötaste och komma fram och viska i örat på mig att hon "älka mig" och då glömmer man allt och inse att hon kan verkligen reta mig till vansinne ibland men hon kommer alltid vara den som har den största biten av mitt hjärta ♥

Hon pratar verkligen i tid och otid nuförtiden, frågar om precis ALLT. Hon ska veta vem jag pratar med i telefon, veta vad jag gör och VARFÖR jag gör det osv osv, man har verkligen skavsår i öronen vissa kvällar =)

Förra veckan hade M varit och badat med Felicia, när dom går ner till vattnet så böjer sig Felicia sakta ner på huk för att känna lite på vattnet... När hon precis når ner till vattnet så flyger hon upp igen och säger förskräckt "muttan blev rädd" Haha, ni som känner pappan förstår att han höll på att dog av skratt =)

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Marina

garv Kan tänka mig att det lät himla kul! :-)

2009-07-01 @ 19:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0