Godmorgon lördag!



Nu har jag ÄNTLIGEN semester och Felicia har sommarlov, vi ska vara hemma i sex veckor och det ska bli helt underbart skönt =) Hoppas bara att vi får lite finväder så vi får sola och bada. Hjärtat startade tyvärr sin ledighet med feber men det är "bara" ytterligare en tand som ska fram och hon är väldigt pigg ändå, sover lite mer bara. Vet inte riktigt vad dagen har att bjuda på än, inte riktigt badväder och tur är väl de då hjärtat är lite krasslig.

Dåligt med bilder här inne just nu då jag har dubbla problem, är något fel när jag ska ladda över bilder från kameran... tror att det är en viss Mattias som har grejjat lite med min dator *hrmpf* Sen har jag visst hittat ett nytt jätte bra ställe för min laddare... tyvärr kom jag inte ihåg var de vara bara =) Får ta en gammal så länge...

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Mattias

Köp dig en Mac, så slipper du problem.

2009-07-06 @ 11:41:27
Postat av: Anna

Haha, men sluta skyll ifrån dig ;)

2009-07-06 @ 21:49:27
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0