Godmorgon tisdag!


Felicia invigde sin nya kjol förra veckan... en riktig danskjol enligt henne =)

Flisan och jag sitter här och gnuggar ögonen en aning, vi fick inte vakna av oss själva imorse =/  Blev väckt av telefonen... men så är  det ibland. Felicia verkar bli piggare för varje dag så de känns jätte skönt, kvällen slutade dock med att hon snubblade till på köksgolvet igår kväll och ramlade och slog munnen i golvet. Måste bitit sig någonstans i munnen för attans som det blödde... stackaren, hon behövde verkligen inte få mer ont i munnen.

Gårdagen annars bestod av sushi lunch med mamma, shopping på stan... Åhlens hade halva reapriset på barn så jag lyckades fynda en hel del =) Efter detta blev det en stund i lekparken innan vi gick hemöver igen. Kvällen bestod av matlagning och sen myste vi till med efterrätt i soffan och mitt nya favorit program "Lipstick Jungle! =)

Får se vad som händer idag, är lite låst av att jag måste in på jobbet och skicka iväg lite filer på em... får se hur jag kan lösa de!

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Huga, hoppas turen vänder för lilltjjen snart! :(

Riktigt söt header du fått till på bloggen :)

Stor kram

2009-07-28 @ 10:22:12
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Jaa men jag tror att den gör det nu =) Tack så mkt, men jag ska inte ta åt mig äran själv för jag har fått hjälp ;)



Kramar!

2009-07-28 @ 20:44:33
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0