Lite sol på näsan...

Dagen har spenderats på Tranis, var inte igår =) Jag och skroten packade ihop oss tidigt imorse och begav oss ner till pappan, hade sagt att vi skulle försöka åka och bada alla tre om de blev finväder... och de blev det ju =) Blåste dock lite kallt där men det var så härligt med sol, F blev så trött så hon somnade på handduken strax innan vi skulle åka =)

Tillbaka i Härnta så köpte jag och Johanna med oss Sushi och gick ner till kajen och myste vid vattnet... det är livskvalitet de ♥ Hem till mig för lite kaffe och surr... och här har planerats i massor, mys barra!

Nu ska jag göra lite fix här hemma innan jag kryper ner i sängen... alldeles ensam *sakna*

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0