Ny vecka!



Felicia plockar blåbär hos mormor & morfar i stugan

Den här helgen har jag varit själv, har varit stadsfesten här i stan så det har blivit lite party men ändå ganska lugnt och de känns jätte skönt =) I torsdags var vi på Wallmans som hade ett tält nere på området och i lördags hade vi fest hos Pernilla jag jobbar med, men det var bara massa "gamla fotbollstjejer" och det var super kul. Lite golf har jag också hunnit med men jag måste försöka komma ut lite mer så jag blir bättre nån gång... Annars har helgen bestått av mys och jag är så glad och mår såå bra, vilken härlig känsla ♥

Felicia den lilla stackaren hade feber hela förra veckan, fått tre nya tänder, inflammation i tandköttet och blåsor på hela insidan av läppen så humöret kan verkligen vara upp och ner på den lilla stackaren. Hon har ätit otroligt dåligt pga det gör ont i munnen på henne, hon håller på att försvinna den lilla =/ Idag har hon varit på ett strålande humör sen hon vaknade så jag håller tummarna!

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0