Regn, regn och åter regn...



Hjärtat igår när vi var påväg till Birsta...

Jaa nu börjar jag tröttna på de här vädret, vill ju ha sol och värme så vi kan ligga på en strand och mysa... Verkar inte som de ser så lovande ut framöver heller =/ Jag får satsa på golfen istället =)

Igår blev en heldag i Birsta, avverkade dom flesta ställen där nere.... Du hade så rätt så Fletch, de är nästan tomt på hyllorna =) Nee inte riktigt men jag fick med mig en hel del hem, men jag gjorde mycket fynd på rean. Massa kläder på PoP som skroten kan ha till hösten och nästa sommar, två par skor till mig själv , två tröjor och en klocka till mig =)

Idag är det som sagt lika trist väder som igår så jag tror faktiskt vi beger oss söderut idag igen och besöker Drakborgen, måste även inhandla en present till lilla mamma som fyller år imorgon!

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0