Vår dag!

Blev en dag i Birsta med mamma/mormor, hann både med Birsta City, Ikea och avslutade med lite inhandling av mat... behövdes verkligen fyllas på här hemma =) De var mest "bra att ha" saker som fick följa med hem, men jag köpte tyg så nu ska jag försöka göra en tavla av det till gästrummet. Väl hemma så skyndade jag mig att göra en lasagne till middag och sen har vi mest slappat i soffan. Nu blir det en kopp java så jag håller mig vaken några timmar till.

TACK Elaine för att du återigen varit så snäll och hjälpt mig med min layout på bloggen =)

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Helene Taflin

Otroligt fin layout på din hemsida! Blir nästan lite avis!

2009-07-28 @ 22:17:42
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=taflin
Postat av: Anna

Tack!! Jag kan ju tyvärr inte ta åt mig äran men jag tycker också om den jätte mycket =)

2009-07-28 @ 22:42:13
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0