Lättlurad =)



Kanske dumt av mig att gå ut med att jag skulle dra igång bloggningen inför Midsommarhelgen, var ju liite annat då =) Men nu är helgen förbi och den var alldeles lagom =) Midsommarafton spenderade jag i år utan min lilla skatt eftersom hon var med mig ifjol, så jag åkte med mina vänner till en stuga strax utanför stan där vi lekte lekar, åt god mat och drack starka drycker... vilket gjorde att dagen efter började sådär =/ Men så är det ibland!

Tiden har gått så himla fort på slutet så när jag tänker efter vad jag gjort den senaste månaden så vet jag inte riktigt =) Inte så jätte mycket vettigt faktiskt, det har blivit mest mys och de är jag riktigt bra på nu ;) Annars räknar jag ner till min semester, jobbar den här veckan och en till sen ska jag få vara hemma i sex veckor, helt underbart ska det bli. Har inga direkta planer än, tror det blir en riktig "spontan semester" och det känns helt rätt =)

Nu ska jag sätta mig i soffan och njuta av senaste Mama! I'm back!

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0