Hata magsjuka!

Hur kunde jag tro att jag skulle klara mig?! Igår efter lunch började känna någon konstig känsla i kroppen, åkte och handlade och solade lite med de blev bara värre... Åkte ut till stugan för att hämta hem hjärtat men jag hann inte mer än innanför dörren så var magsjukan ett faktum, fyyy säger jag bara =( Tur att jag ändå var där ute så mamma & pappa kunde hjälpa till med hjärtat för jag var helt borta. Nu håller jag bara tummarna att jag inte smittat dom.

Men nu mår jag bra igen, har mest varit trött och sliten idag och inte orkat gjort så mycket vettigt. M kom och hämtade hjärtat imorse för det var ju hans helg, så hon får vara med honom tills imorgon. Jag ligger i soffan hemma hos P och slappar, han är på stan och hämtar lite sallad till oss.... passar mig perfekt idag =) Sen blir det Melodifestivalen och fortsatt ryggläge i soffan =)

Nu blev texten jätte konstig... och jag får inte till det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0