Mot stugan...

Jag har nu packat ordning våra saker så jag och hjärtat åker ut till stugan med mamma & pappa, dom är lediga imorgon så då får Felicia vara med dom så jag kan jobba. Vi mår fortsatt bra så jag hoppas och tror att vi är klar med det här nu, men jag vågar inte riktigt ropa hej än. Annars så har vi haft en jätte soft dag här hemma, mamma kom förbi med lite lunch och sen kom P förbi och fikade och myste lite med oss =)

Hjärtat har varit utan blöja hela dagen idag och det har gått super, även när hon sovit... Lilla skruttan håller på att bli en stor tjej =)



Tänk så varm man kan bli inombords när man får såna här saker på posten, vanlig hederlig post är verkligen underskattat, du gjorde min dag vännen =) Tack så jätte mycket! Ett rosa litet vetehjärta att värma och hålla i min hand för att känna ro...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Men verkligen! Man borde skicka mer på posten :) Vad jättefint det var! Hoppas ni håller friska nu ett tag :)

2009-03-12 @ 21:48:34
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0