Onsdag

Jag är allt annat än sysslolös den här veckan, är så mycket jag vill hinna med innan kalaset på söndag...varför är man alltid ute i sista sekunden?! Idag efter dagis och jobb så åkte vi en sväng på Dollar här i Härnta, ville få tag på en vaxduk som jag kan lägga på köksbordet när Felicia ritar och pysslar där, men dom hade inga så jag får söka vidare. Sen blev det driven på donken och hem för att äta, skönt när det går snabbt ibland =) Sedan fick vi främmande av min faster och kusiner plus att jag hunnit med att baka lite cupcakes ur Leilas bok... får se hur dom smakar på söndag, frös in dom idag för att garnera med frosting inför kalaset. Nu har jag precis tagit fram lite mer smör och ska baka en kaka till för dagen sen räknar jag mig som klar för idag.

Efter allt detta är jag värd en mysstund i soffan med världens bästa Johanna ♥ och världens bästa Greys!

♥ Kramar Anna ♥


Kommentarer
Postat av: Elaine

Ojoj va du "Bree:ar" :)



Tips! Ikväll premiäravsnitt av "Leila på Landet" på Tv4+! :D

2009-03-04 @ 19:55:10
URL: http://twinsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0