Sovrutiner...

Jag är så lycklig för Felicias sovrutiner har blivit såå mycket bättre nu när hon blivit frisk, är inte alls säkert att det beror på det men de känns som de kvittar =) Hela förra veckan och även natten som var har hon sovit i sin säng heela natten, vi båda sover mycket bättre då! Jag känner i hela kroppen vad sömnen gör på mig...

Annars blev det en INTE så lugn helg, lillebror hade lite kompisar uppe från Helsinborg så då blev det utgång. Det blev alldeles för mycket så igår var en tung dag, tycker inte om känslan man får i kroppen... Känner mig fortfarande lite "skör", kan inte sätta fingret på vad de är, men jag känner mig lite låg =(

Annars har kvällen bestått av matlagning, tvätt, disk och andra vardagssysslor. Känner mig lite småstressad för allt jag ska hinna med den här veckan, både hemma och på jobbet. Till helgen väntar ju kalas, två-års kalas. Jag känner att jag knappt hunnit med... har det redan gått två år sen du föddes mitt lilla hjärta. Som jag älskar dig!





Tänk vad tiden har gått fort... ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Herregud vad konstigt att hon varit så liten! :D

2009-03-02 @ 22:08:40
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Meeen vilken liten sötnos :) Tänk vad tiden går fort!

2009-03-03 @ 18:05:56
URL: http://ulricastankar.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaa tjejer tiden går alldeles för fort, vi måste lära oss att verkligen uppskatta den! Kramar

2009-03-03 @ 20:33:50
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0