Sundsvall tur & retur!

Har ganska nyligen kommit hem från Sundsvall då jag varit och lämnat hjärtat hos M, men hon kommer hem igen till mamman redan imorgon *skönt* När vi kom ner till storstaden åkte jag ner på stan och fixade några ärenden, sen mötte vi upp M och gick och åt och sen följde jag med dom hem en sväng och busade och badade med hjärtat, ingen blev gladare än hon =)

Hade tänkt jag skulle passa på att plocka undan och städa till lite här hemma så jag inte hade så mycket kvar till helgen, men så många gånger som jag var påväg att somna på vägen hem har jag nog inte varit med om, så jag tänkte faktiskt vara tråkig och krypa ner i sängen redan nu. Då kanske jag är pgg och får mycket gjort på jobbet imorgon.

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0