Vad är det för en dag....



Nej det är ingen vanlig dag för idag fyller min lilla älskling 2 år!! Så vi har öppnat paket här på morgonen och nu sover hon gott i soffan framför sin nya Emil-film =) Tror vi klarade oss ganska lindrigt undan från magsjukan *håller tummarna* för hjärtat kräktes fyra ggr, sista gången vid tolv inatt och sen slutade det. Hon har både druckit välling och vatten och fått behålla det. Själv känner jag ingenting...än så länge iaf =) Har precis njutit av en god frukost i lugn och ro. Hjärtat fick mest leksaker av mig idag, hon fick så mycket kläder häromdagen så jag tror hon uppskattade det =) Bla. ett lottspel, lego, leklera och lite annat =) Jag har en påse med kläder också men den kan jag slå in så hon får i em.

Nu ska jag passa på att tvätta och röja undan här, jag vill städa ut magsjukan genast!

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Marina, Tom o Noah

Stort grattis till Felicia på hennes stora dag!!! Hipp hipp hurra hurra hurra hurra!!

2009-03-12 @ 11:36:01
Postat av: Felicia

Tack så jätte mycket! När kommer ni och hälsar på mig & mamma? Kramar från oss!

2009-03-12 @ 16:43:10
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0