Egentid

Idag har jag varit till ner till Sundsvall för att lämna hjärtat hos M, som vanligt när det är torsdag. Hade även bokat in tid för ansiktsbehandling hos Marielles, lovely... jag njöt som bara den =) Efter det hämtade jag lite mat på BIM sen åkte jag upp till Fia för att titta på nya lägan och lilla magen, eller ganska stora =) Men än så länge verkade inte Hugo vilja komma ut =)

Själv är jag toktrött ikväll, Felicia har drömt mardrömmar varje natt den här veckan så jag har sovit som en kratta. Så nu ska jag flytta mig en våning upp och sova gott, känner att jag behöver en tidig kväll.

Natti natti

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer
Postat av: veronika

Hoppas du får en riktig myshelg nurå:) du är utmanad!kram på dig:)

2009-05-08 @ 07:39:48
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åhh va myssit det var att du kom förbi! :D Ses snart igen dårå! KRAM

2009-05-08 @ 09:22:23
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0