Jag är stolt!

Jaa, jag är faktiskt stolt över mig själv som lyckats hålla i löpningen så pass bra nu, har aldrig tidigare klarat det, tröttnar alltid efter ett tag. Ikväll blev det den "vanliga" 5 km rundan, och vi förbättrade tiden med över 3 min, hur nöjd blir man inte då?! =) Måste börja springa lite längre sträckor nu...

Annars har det varit en helt vanlig dag, jobb, hämta hjärtat på dagis, hem för lite mys och sen middagsdags. Det har varit så mysigt att lägga hjärtat på kvällarna den här veckan. Vi ligger tillsammans i hennes säng och "pratar lite" som hon säger. Hon berättar för mig vad dom gjort på dagis och vad dom ätit för något, idag hade dom fått "äpplemos" till gröten och det var jätte gott =) Sedan stryker hon mig på kinden och säger "godnatt mamma" och sen somnar hon själv i sin säng... Kärleken till den lilla söta är så stark att det gör ont i hjärtat.

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer
Postat av: linda

Jaa det ska du vara!! Duktig flikka!! Ska ni vara med på vårruset eller?!! :)) På lördag syns vi jue.. det blir myys de!! Är Felicia med?!! kraaaam

2009-05-06 @ 07:07:44
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Jaa jag ska vara med på vårruset, du också?? Veckan innan ska jag springa ett lopp här i stan också =) Jaa på lördag syns vi, Felicia är hos M men vi tänkte gå tillsammans. Men jag ska ju till Fia på torsdag kväll en sväng också... du med?? =) Kraaam

2009-05-06 @ 09:12:24
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/
Postat av: linda

Tjoppa!! Jag ska oxå springa vårruset, med Vreten!! :))Ikväll ska jag och fixa mitt hår, så jag hinner inte ikväll, sorry.. men på lördag då du ;)



Kramis

2009-05-07 @ 12:44:21
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0