Mysdag ♥



Idag har jag och hjärtat haft en riktig mysdag, eller eftermiddag/kväll var det egentligen. Hade bokat tid för klippning av henne idag, hon måste vara fin till Axels dop på lördag =) Så efter dagis åkte vi till frisören, Felicia skötte sig exemplariskt måste jag säga och för det fick hon två rosa slingor i håret, behöver jag säga att hon var stolt?! =) Efter klippning myste vi på stan och Felicia fick gå på leksaksaffären och välja en leksak, vi kom hem med en hink och kratta. Sedan blev det middag på Big Boy och vi avslutade med lite fika hos J & M.... När vi kom hem la vi oss i sängen och sjöng några sånger och nu sover mitt hjärta så gott och dom sista orden hon sa var... de va mysigt på stan ♥

Nu ska jag och Johanna njuta av lite fruktsallad och mysa till Greys, jag har redan sett det här avsnittet och jag säger bara MISSA DET INTE =) Men det är de sista jag sett och jag ser fram emot nästa vecka då jag inte sett avsnittet innan...

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Evan

Åh va mysigt att ni kommer på dopet, lilla söta Felicia :D Du är utmanad, se min blogg! Kram

2009-05-07 @ 14:10:01
URL: http://evafundin.blogg.se/
Postat av: Fotofix

Hoppas du får en fortsatt trevlig torsdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-05-07 @ 14:12:39
URL: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0