På tiden!

Jaja, I know... bloggtorkan slog till =) Eller egentligen inte, men vissa perioder då de är mycket annat som tar upp min energi får jag helt enkelt prioritera, något jag lärt mig på vägen och bloggen får då helt enkelt stå åt sidan litegranna =) Men jag ska bli bättre på att skriva bara små korta inlägg för då tar det ju faktiskt inte så mkt tid =)

Inte något utöver det vanliga som hänt, har varit på utbildning några dagar med jobbet, tränar på med löpning och styrke *äntligen kommit igång* myst med Felicia och försökt dona lite här hemma =) I helgen är hjärtat hos M men igår hade vi en heldag tillsammans och jag tror hon stormtrivdes =) Vi började dagen hos M:s mamma och fikade lite, roligt att få träffa lilla Elsa, var så längesen jag var där nu. Några timmar på Drakborgen spenderade vi, sen skjutsade M mig och Felicia till Fia så vi fick titta på lilla Hugo ♥ Vilken söting!! Tänk att dom varit så små =) Sen avslutade vi dagen med att åka och äta middag tillsammans, Sushi... mumma =)

Idag har jag tagit semester och ska ha en riktig städ och fixar dag här hemma och de känns så himla bra och efter telefonsamtalet som kom nyss så kommer jag gå med ett leende på läpparna. Det var min lilla skatt som sa "Vet du... jag om dig, mest i världen... och lite till"  Det sprutade tårar ur mina ögon samtidigt som jag skrattade ♥

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Näääääää men din toka!!!!! Axel bor hos sin mamma Evan jue ;) å Hugo bor hos sin mamma Fia!!!! Haha.... Det kanske inte var så konstigt att Felicia sa fel hela tiiin... ;P

2009-05-23 @ 10:17:32
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: vippzy

Men alltså.. hallå vart är du??? love*

2009-06-10 @ 12:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0