Till dig min vän ♥

Du är samtliga färger på livets pallet
Och när något känns fel kan du vända det rätt.


Du kan sången och texten i all min musik
Och för mig är du helt speciell och unik.


Ja du har blivit min vän och jag vet var du står
Det är du som finns kvar när de andra går


Jag önskar dig enbart lycka i livet
Men ber dig att inte ta allting för givet.

Men en sak är säker, det lovar jag dig
Att alltid ska du vara viktig för mig.

Du betyder så mycket för mig finaste Johanna, vår vänskap är så stark och jag vet att du alltid finns där...


Kommentarer
Postat av: Marcus

Bloggtorka eller?

2009-05-15 @ 08:39:06
Postat av: Sofia

Jag hörde att det blev kris hos er, The Boss ringde. Tyvärr så ska jag ju flytta i juli, vilket kommer innebära en hel del stök, bök och antagligen lite känslostormar, så jag känner inte att jag har tid. Skolan börjar rätt tidigt också :/

Hoppas det löser sig för er ändå!

2009-05-18 @ 21:51:39
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com
Postat av: Sofia

Jag får verkligen dåligt samvete över att jag inte kan hjälpa er i sommar, men jag måste försöka ta tag i det "nya livet" här nere och hinna med flyttarna. Jag har ju gamla lägenheten till 31/7. :/

Men till nästa sommar kan ni ju ordna en betald övernattningslägenhet så kan jag komma och jobba 6-8 veckor. Låter inte det som en plan? ;) Då låter jag bli att boka in några flyttar eller separationer :P

Stor kram

2009-05-19 @ 14:32:33
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0