Söndag!

Idag har jag och Felicia varit nere i Sundsvall och hälsat på Irma & Vicky, lilla Irma fyllde 3 år igår och idag var det dags för kalas. Vi började i lekparken med korvgrillning och sen blev det fika och fiskdamm inne, jätte mysigt och trevligt. Men vi var två trötta tjejer som åkte därifrån, svängde in en snabbis på Ikea för att handla lite småsaker till Hussjö.

Sen blev det lite fix och middag ute i Hussjö, hade dock tänkt hinna hjälpa A och måla lite men efter att Felicia sovit i 2,5 timme blev jag lite orolig att hon höll på att bli sjuk så jag begav mig hemöver... Men nu sitter hon och tittar på Emil och verkar lite piggare så jag håller tummarna för att hon bara var riktigt trött.

Nu ska jag pyssla på lite här hemma innan jag ska krypa upp i soffan med en kopp the framför "Ensam mamma söker" =)

Kramar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0