Kvällsprommis!

När vi skulle till Johanna igår var hjärtat tvungen att ta med sig en toalettrulle, mamman förstod inte riktigt varför?! "Men mamma, tänk om dom har slut då kan de ju vara bra att ha" Jamen såklart, varför tänkte inte jag på de?! =)


Igår kväll blev det kalas hos Johanna och efteråt kändes det helt rätt med en kvällsprommis efter allt fika. Idag har det varit jobb och utbildning hela dagen och sen blev det bara hem för det vardagliga plocket och lite lek med hjärtat. Imorgon är det dags för henne att åka till M över helgen så jag har passat på att kramats lite extra idag.

Nu har jag precis kommit hem efter en lite prommis ikväll igen och jag är så otroligt trött ikväll så jag tror jag ska lägga mig i sängen och läsa tidigt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0