Mmmuffins!

Helgen lider mot sitt slut och en ny vecka är i sikte, varför är det så att helgerna går så himla fort?! Den här helgen har vi hunnit med lite mys i stugan, en sväng till Birsta och igår kväll var de lite kalasdags för Mackan. Idag har vi mest softat på hemma, uträttat lite ärenden men jag har inte alls hunnit med så mycket som jag hade tänkt mig... men men, inte så mycket att göra åt det nu. Vi tog och bakade lite muffins men det var sista gången jag bakade innan en ny spis är på plats för jag blir lika besviken varje gång över att det inte blir nått bra...

Nu blir det lite söndagsmys i soffan!

Kommentarer
Postat av: Karin

Inge bra?! Jag tycker det ser grymt bra ut jag:-)



Kram Kakan

2010-09-01 @ 07:52:31
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0