Prinsessor

Felicia säger ofta till mig att hon vill bli en prinsessa, i mammans värld är det en liten söt rosa prinsessa som söker små grodor att pussa så dom blir fina prinsar att gifta sig med... Men idag så berättade hon för mig hur det egentligen ligger till med prinsessor. Jomen de är ju såhär enligt Felicia " Prinsessor dom har knivar som dom sticker i ögonen på människor så dom dör, sen kliver prinsessorna på människorna så dom blir ännu dödare"
Jag vet inte vad min lilla skrotråtta har sett för för prinsessor, inte samma som mig iaf =)

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha, guud vad rolig hon är din going till dotter :)

2010-12-11 @ 20:29:58
Postat av: Sofia o Hugo

Hon ser så stor ut, lillgumman! :) Världens finaste!



KRAM

2010-12-12 @ 07:56:17
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0