Semestern är nära...

Fick en underbar sömn natten som var, Felicia och jag sov som en stock hela natten. Vilken skillnad de var på jobbet, hade en helt annan energi, känns verkligen i kroppen när man sovit dåligt många nätter. Ikväll har Johanna varit här och målat med mig igen, vad skulle jag göra utan henne?! Tyvärr så måste vi måla ett tredje varv också och eftersom jag åker bort imorgon kan inte de bli förrän på måndag. Känns lite tråkigt på ett sätt, nu vill jag få de klart =)

Har haft min nya glasögon på mig idag och måste gå tillbaka med dom imorgon tyvärr, köpte två bågar med samma glas men ett par måste det blivit något fel på. Känns som jag är klapp kanon när jag har dom på mig, kan väl vara rätt härligt ibland, men kanske inte jämt =) Som grädden på moset råkade Felicia peta in ett av sina finger i mitt öga ikväll så jag har gräsligt ont i det nu och ser väldigt illa, rinner ur det konstant... håller tummarna för att det är bättre imorgon. Med packningen ligger jag också efter så jag får helt enkelt åka hem på lunchen för att packa imorgon, men det går ju det också! =)

Kommentarer
Postat av: Twinsen

skönt =)

2010-02-03 @ 22:57:01
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: ida

krya på med ögat och hoppas du får en trevlig resa, vart nu nu ska åka :)

2010-02-03 @ 23:12:01
URL: http://nigels.blogg.se/
Postat av: Sofia o Hugo

Vart ska du? :D

2010-02-04 @ 11:53:59
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0