Dagen som inte blev som den var tänkt...

Nee den här dagen blev inte alls vad jag hade tänkt... blev bara en tung dag med mycket tårar. Imorse ringde min pappa och sa att morfar var väldigt dålig och att förmodligen så var kanske idag hans sista dag så om jag ville hinna till honom skulle jag nog komma så fort som möjligt.

Blev till att försöka förklara för lilla hjärtat att gammelmorfar skulle få åka till änglarna och där skulle han inte ha ont längre men att alla skulle nog vara väldigt ledsen när vi åkte och hälsade på. Så jag frågade henne om hon ville följa med dit ändå och hon funderade länge och väl min älskade lilla skatt tills hon sa..."ja men jag måste säga till han att han ska ha det så bra hos änglarna". Behöver jag säga att tårarna började rinna...
Han har inte somnat än lilla morfar men tiden är knapp och jag hoppas han inte behöver lida så mycket mer...

Kommentarer
Postat av: Sofia o Hugo

Huvva gumman <3 Tänker på er!

2010-01-23 @ 15:53:11
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0