Helt slut...

Idag har jag suttit med en konsult non stop hela dagen och ska göra det i två dagar till så jag är helt slut i huvudet efter allt nytt jag lärt mig, tur att det verkligen är hur kul som helst =) Annars har jag varit och spelat curling ikväll, och naturligtvis vann mitt lag trots att både jag och Mattias spräckte byxorna =). Snälla pappa ställde upp och var barnvakt och ingen var väl gladare än Felicia, morfar fick absolut inte gå hem sen heller... så fort han nämnde det började lill läppen darra =/
Ikväll har jag även gjort "Skype premiär", har inte alls blivit biten av det tidigare, men de var klockrent nu för mig att prata med Jessica som har flyttat till London. Nu ska jag bara stöka undan lite disk i köket innan jag kryper ner i sängen. Imorgon får jag äntligen kramas igen!

Kommentarer
Postat av: Sofia o Hugo

Å herregud! Är du tillbaka? ;) Jag har inte varit in till dig på ett tag för jag blev ju så besviken varje gång... Men nu var det mkt att läsa! Kul!



Tänkte på dig idag, lilla gumman! Längesen nu! <3

2010-01-14 @ 21:25:11
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0