Ny vecka!

Förra veckan blev det inte mycket bloggande, var helt knäckt på kvällarna efter mycket jobb så jag prioriterade att försöka vara lite social =) Är en hektiskt jobb period nu men jag gillar det samtidigt som det är lite stressigt, men de är ju mycket annat man vill hinna med också...

Ikväll har pappa varit här och hjälpt till att sätta upp det sista inne på toaletten så nu är det bara "små fixet" kvar så är den klar och jag är faktiskt väldigt nöjd. Men nu blev man sugen på att fixa på fler ställen så sitta i soffan har jag inte tid med =) Den här veckan är jag och Felicia själv, Niklas är i Kramfors med sina barn... men vi ska nog få tiden att gå, även om jag saknar honom massor.
Nu ska jag mätta mitt godisbegär med en apelsin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0