Ont så ont...

En mysig kväll med Felicia efter dagis, vi lekte, tittade på film och bara myste på tillsammans... När vi låg och myste innan sovning säger hon till mig "Mamma, jag tycker om dig och ibland älskar jag dig och ibland inte" Sötnosen, jag undrar vad jag gjort när hon inte älskar mig =/

Hade verkligen bestämt mig för att jag ska försöka vara mer effektiv och grejja på här hemma på kvällarna, men efter jag lagt Felicia är jag så himla trött så jag orkar verkligen ingenting, vet inte hur jag ska hitta tillbaka till orken. Var iaf duktig och gjorde ett litet "hemma träningspass" ikväll, armhävningar, situps, hopprep och en massa andra övningar. Kändes väldigt bra efteråt. Och nu har jag precis ätit lite kvällsfika, en hårdbrödsmörgås med keso och en apelsin... Men jag har fått världens största munsår på läppen och de svider och gör ont som attans, jag undrar om de kanske är lite stress?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0