Sjukstuga igen

Såg direkt när jag hämtade den lilla på dagis att hon var hängig, snoret rann och ögonen var glansiga. Hem för att ta febern och mycket riktigt var det så... blir till att jobba hemifrån imorgon fm och på em kunde mamma ta henne. Är inte rätt tid att vara hemma från jobbet då det är tokmycket att göra.

Annars har det inte hänt mycket här hemma ikväll, jag och Felicia tog och bakade lite nyttigt bröd iaf så nu har jag ätit två skivor, händer ändå inget på vågen för mig så jag ger upp =) Nee de gör jag inte... men de var då fasligt vad trög min våg är =/
Niklas är på hockeyträning så jag ska ta och lyfta mig från soffan och plocka lite här hemma innan jag kryper ner med min bok i sängen.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0