Slut på veckan!

Nu är jag hemma igen, lilla skatten är också hemma hos mamman... har verkligen längtat efter henne. Ville inte åka till mig idag när jag hämtade henne, ville stanna hos pappa.... huvva, kändes tungt i "mammahjärtat". Den lite större kärleken är kvar i Kramfors så jag passar på att mysa lite extra med Felicia när vi är själv.

Känner mig jätte trött ikväll så jag ska försöka gå och sova tidigt ikväll, har tre tuffa dagar på jobbet framför mig. Ska lära mig ett nytt system med hjälp av en konsult hela dagarna... Imorgon kväll ska jag spela curling tillsammans med Johanna, Mattias & Johannas familj =)
Så jag säger godnatt och missa inte Johan Falk ikväll för er som inte sett den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0