Status

Jag tror att det har vänt för hjärtat, hon kräktes fem gånger imorse och sen stannade det upp... är det över nu så klarade vi oss ganska lindrigt ändå, otroligt skönt. Nu är det bara att vänta att se vad som händer med mig. Annars så svänger humöret upp och ner på den lilla, hon vill så mycket men kroppen orkar inte riktigt med.

Själv har jag försökt att fixa lite här hemma men det känns i kroppen att man varit vaken sen kl fyra imorse... Men tvättmaskinen har gått varm här hemma idag och jag har även städat skafferiet och organiserat upp det lite bättre där.
Men nu ska jag och skroten baka med lite leklera!
En blek liten prinsessa som så gärna vill orka leka lite...



Kommentarer
Postat av: Åsa

Hua, krya på er!! Sjukt otrevligt besök att få, den där magsjukan... Munsår, alla gånger ett utbrott från kroppen att vilja få lite lugn å ro ;)



Kram till er!

2010-01-20 @ 22:44:17
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0