Helgen!

Haft en jätte bra helg, med båttur, sol, vin och golftävling. Klämde in mycket på en och samma helg så igår efter golftävlingen klubbade jag i soffan några timmar, skönt =) Sen tog min "extra familj", Johanna & Mattias och gjorde lite middag till mig, tur jag har dom!

Eftersom vädret inte är klockrent idag så tror jag de blir mest fix och uträtta lite ärenden idag. Jag har en riktig "sakna Felicia" idag så nu har jag gråtit en skvätt på morgonen. Att prata med henne i telefonen blev för mycket för mig idag, då kom tårarna.... men nu ska jag rycka upp mig och ta tag i mitt hem!

Kommentarer
Postat av: vicky

:-( Hon är snart hemma igen <3

2010-07-19 @ 20:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0