Njuter!

I lördags kom min lilla skatt hem till mamman igen, vilken lycka, det är så man känner sig hel igen =) Jag har verkligen försökt ta vara på min egentid och gjort saker jag så sällan hinner göra annars. Avslutade förra veckan med en "tredagars" på Stadsfesten så jag var minst sagt sliten på lördagen =) Men det var det värt, för himmel så kul jag haft!

Efter att hjärtat kom hem så har inte vädret varit det bästa så vi har mest myst på här hemma, varit en sväng till Birsta och idag blev det lite lunch på stan. Vi har precis kommit hem från middag hos Johanna & Mattias och nu sover hjärtat sött. Tror dock den lilla har fått urinvägsinfektion då hon springer och kissar HELA tiden och säger att det känns som någon "biter henne i muttan" (mohaha) när hon kissar, så det blir ett besök hos farbror doktorn imorgon.

Kommentarer
Postat av: Hellen

Men himlas sötunge :)

2010-07-27 @ 12:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0