Sommar & Sol!

Ja vädret kan man då verkligen inte klaga på just nu, dom soliga dagarna bara fortsätter och nu börjar nästan paniken komma att så här länge kan de ju inte vara bra väder så snart börjar det nog regna. Jag har bestämt mig för att vara duktig att ta vara på dessa dagar och kvällar och ladda med dom för att plocka fram dom i minnet till höstens mörka kvällar. En sommar som inte blev riktigt som de var tänkt men vem säger att det alltid ska bli de?! Jag och Niklas har valt att sätta punkt, flera olika anledningar till varför vi inte kan fortsätta tillsammans men inget jag tänker gå in på närmare här utan så är det bara.

Mitt hjärta värker av saknad av min lilla skatt, och hon ska vara borta ytterligare en vecka. M ska ha henne en lite längre period nu då han sällan annars har det så dom passar på att myser tillsammans nu. Vilket jag tycker är jätte jätte bra, samtidigt som jag knappt kan gå in i hennes rum för då håller jag på att dö. Det finns så mycket kärlek inom en...

Kommentarer
Postat av: linda

Meeen va ledsen jag blir... Ring om du vill :))



PUSS!!!

2010-07-15 @ 21:00:10
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com
Postat av: vicky

Men vad tråkigt gumman! Skickar kramar till dg!!

2010-07-16 @ 16:52:57
Postat av: Sofia o Hugo

Nämen? Jag o Hugo finns här för dig om du behöver oss! Sköt om dig <3 KRAM!

2010-07-19 @ 08:17:03
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0