En dag kvar!!

Gäller att hålla tungan rätt i mun när man städar ;)
Ursäkta tjatet om min nedräkning, men som ni kanske förstår så längtar jag lite till min semester ;) Och imorgon jobbar jag min sista dag och sen ska jag vara hemma i sex veckor, såå underbart! Vår semester kommer innehålla tid i stugan, jag och kärleken ska få lite egentid en vecka och spela lite golf, hyrt stuga på Gotland och baara vara =)

Ikväll blev det middag på Sushi restaurangen och sen tog vi en sväng med Johanna på Mio för att kika på soffa till deras nya hus. Sen blev det ett besök på Coop där vi inhandlade lite glass som Felicia ska få bjuda på dagis imorgon. Det är hennes sista dag innan sommarlovet och sen ska mitt lilla hjärta byta avdelningen till hösten, till dom lite större barnen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0