Kanske det har lossnat...?!

Igår morse klev jag upp tidigt och åkte och spelade golf med Johanna, jag gjorde mitt livs första par och jag sänkte mig. Tjihooo, vad glad jag blev. Kanske det har börjat lossna lite granna iaf, kändes mkt bättre än vad det gjort tidigare =) Åkte direkt från golfen ut till stugan där jag och skroten spenderade kvällen med mamma och pappa.

Felicia var ovanligt morgonpigg idag och öppnade sina blå kl sex!! Lite väl tidigt tyckte mamman men de var bara att kliva upp. Efter frukost snörade jag på mig skorna och sprang 6 km, skönt för mig =) Annars har det idag varit en lite halv jobbig dag för vi samlades med släkten och strödde morfars aska i havet, som hans egen önskan var. En liten blomma kastade vi i havet som han får titta på uppifrån änglarna, vi saknar dig morfar!
Nu ligger jag och slöar i soffan, imorgon kommer min lite större älskling hem... mycket roligare då =) Men ikväll blir det en tidig kväll för mig för trött är bara förnamnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0